استاندار همدان:
استاندار همدان، با حضور در همایش انجمن حمایت از بیماران ام.اس استان، گفت: تسهیل‌گر امور حامیان بیماران ام.اس استان هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 14 July 2022

استاندار همدان، با حضور در همایش انجمن حمایت از بیماران ام.اس استان، گفت: تسهیل‌گر امور حامیان بیماران ام.اس استان هستیم.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، بیماران، نباید درد و رنجی غیر از درد و رنج بیماری را تحمل کنند، گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که در راستای تسهیل‌ امور انجمن حمایت از بیماران ام.اس و هر انجمن دیگری که یاری‌گر بیماران‌ است، حمایت و پشتیبانی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: حضور نماینده ولی فقیه در استان، شهردار، سایر مسئولان استانی و شهرستانی در همایش انجمن حمایت از بیماران ام‌.اس استان، بیانگر اهمیت موضوع است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: کسانی که درگیر بیماری ام‌.اس هستند، علاوه بر سختی‌ و مشقت‌های فراوان، هزینه‌های زیادی نیز در زندگی متحمل می‌شوند.

استاندار همدان اشاره کرد: زحمات و تلاش کلیه کسانی که در انجمن حمایت از بیماران ام‌.اس استان نقش ایفا می‌کنند، قابل تقدیر و تشکر است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه استان همدان از نظر خدمات درمانی و پزشکی در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارد، افزود: به گونه‌ای که از دیگر استان‌ها و کشور‌ها برای درمان به استان همدان رجوع می‌کنند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی توجه و حمایت خوبی نسبت به انجمن حمایت از بیماران ام.اس استان دارند.

قاسمی فرزاد دز خصوص راستای جانمایی دفتر انجمن حمایت از بیماران ام.اس استان، اشاره کرد: دانشگاه علوم پزشکی حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار